Google Ads to system, narzędzie licytacyjne reklamy Google.

Na czym polega ten system?


Chcąc zareklamować się w wyszukiwarce Google składasz ofertę ile jesteś w stanie zapłacić za kliknięcie Twojego odbiorcy/klienta w reklamę ulokowaną ponad organicznymi wynikami wyszukiwania. Inni reklamodawcy również składają oferty. Reklamy te są wyświetlane użytkownikom po wpisaniu odpowiednich słów kluczowych w wyszukiwarce, TY ustalasz na jakie słowa ma Cię znaleźć odbiorca, klient.

Idea licytacji Google jest taka, że reklamodawca, który zaproponuje wyższą kwotę za kliknięcie użytkownika w reklamę wygra licytacje i jego reklama wyświetli się wyżej w wyszukiwarce. Oczywiście jest również wiele innych czynników mających znaczenie jak np. jakoś reklamy. Google dba, aby treści reklamowe były przyjazne dla odbiorców. Więc nie zawsze relacja wyższa cena, wyżej ulokowana reklama działa.

Reklama w Google Ads i wszelkie działania w tym zakresie wymagają dokładnego zapoznania się z tą tematyką i śledzenia zmian wprowadzanych przez firmę Google. Bardzo ważne, aby zlecić to doświadczonym specjalistom marketingu internetowego, aby nie przepłacać i nie powodować dużych nieefektywnych kosztów. Wymagana jest tutaj duża wiedza i umiejętność dopasowania kryteriów, aby reklama docierała do TWOJEGO potencjalnego klienta, ponieważ za przypadkowe kliknięcia w wyszukiwarce przez osoby, które nie są zainteresowane Twoimi usługami, spowoduje niepotrzebne koszty.

Dlatego, ZAUFAJ doświadczeniu i skuteczności SEMTIM.

Zaufaj liderowi branży!

kontakt@semtim.pl